Tervetuloa Tukholman läänin sairaanhoitoalueelle!

Tarjoamme terveyden- ja sairaanhoitoa Region Stockholmin johdolla. Vastaanottomme ja toimintamme ovat monille ensimmäinen kontakti sairaanhoitoon. Meillä on noin 12 000 työntekijää.

Meillä on viisi miljoonaa potilaskäyntiä avohoidossa ja 600 000 hoitovuorokautta kokovuorokausihoidossa vuosittain. Näillä luvuilla olemme Ruotsin suurin hoidonantaja.

Harjoitamme toimintaamme enemmistössä Tukholman läänin kunnista ja kaikissa Tukholman kaupunginosissa. Läänissämme asuu noin kaksi miljoona asukasta.

Meillä on suuri vastuu

Meillä on suuri vastuu ja sen vuoksi työskentelemme koko ajan hoidon parantamiseksi. Olemme vakuuttuneita siitä, että hoito tulee paremmaksi, kun päätökset tehdään lähellä potilaita ja heidän läheisiään. Toimintayksikkömme työskentelevät suuressa määrin itsenäisesti ja omalla tulosvastuulla.

Tavoitteenamme on, että työntekijöillämme tulee olla edellytykset antaa päivittäisessä työssään oikeaa hoitoa oikealla tavalla. Tämän saavuttamiseksi kaikkien tulee työskennellä keskittyneesti sekä omassa toiminnassaan että yhteistyössä muiden hoidonantajien kanssa.

Visiomme, arvoperustamme ja toimintaperiaatteemme ovat perustana työllemme tavoitteiden asettamiseksi toiminnallemme.

Olemme osa verorahoitettua julkishallintoa ja panemme suuren painon läpinäkyvyydelle ja suuren yleisön valvontaoikeudelle.

SLSO faktoja

• Henkilöstömäärä: 11 500